Deze pelgrimstocht is volbracht. 15 sept 2015 - 31 okt 2015.

maandag 2 november 2015

Een beetje de tijd doden met nog wat fotokes

Het is best leuk om even de tijd te nemen om het komen en gaan van de pelgrims hier aan de balie van het hospederia gade te slaan.
Pluimage van allerhande nationaliteiten waait hier binnen. Een bende Koreanen zit hier naast me te discussiëren. Hoe ze mekaar kunnen verstaan is me vooralsnog een groot raadsel. Soit, 't is een geanimeerde bezigheid dat pelgrimspotten aan een balie. Ook even de tijd genomen om, ondanks het kwakkelende internet, de fotokes van mijn vertrek uit Muxia en wat losse foto's hier van Santiago-City op te laden. Ik ga ze hier posten zie.
Fabienne is naar haar Keltische energiebron, die petrogliefen ... eerst had ik pirogliefen verstaan, met de bus vertrokken. Ik ga het rustig aan doen. Straks even laten bellen naar het hospitaal om wat nieuws over Al te vernemen. Misschien, hoop ik althans, kan ik een bezoekje brengen. Ik zit er toch wat mee in. Zo je tocht moeten afsluiten zet wel een domper op je prestatie.

Nog wat fotokes .

1 opmerking:

Severine zei

Tot morgen! Xxx