Deze pelgrimstocht is volbracht. 15 sept 2015 - 31 okt 2015.

woensdag 11 november 2015

Ruta Xacobea : Geslaagd met onderscheiding !

Onderweg naar huis bekroop me het enge gevoel dat ik bij mijn vertrek m'n getuigschriftjes had vergeten in mijn rugzak te steken. Dat zou jammer geweest zijn. Het feit dat ik het niet kon checken onderweg omdat die zak in de bagageruimte van de bus zat maakte de onzekerheid enkel groter. Hoe langer je pelgrimeert, hoe meer je kwijtspeelt. Een petje, een T-shirt, een pochetje voor mijn fototoestel, een usb hubje, een handdoek,  2 brillen, een kous, een snoer voor GPS, 2 aanstekers, een SD kaart ... dus het zou me niet verwonderd hebben moest ik die getuigschriftjes in mijn haast om te vertrekken zou vergeten hebben. Gelukkig, ik had ze bij. Het was het eerste dat ik nakeek toen ik thuiskwam. Hier zijn ze :


De Compostela uitgereikt in het Officina del Peregrino in Santiago :



De Fisterra uitgereikt in de Albergue Municipale de la Xunta de Galicia :




De Muxia uitgereikt door het Concello de Muxia :




De Credencial van het Vlaamse Genootschap van Compostela.



en het stempelboekje :



Geen opmerkingen: